Jag e på gång...jag är laddad å tänd o sådär.

Så har det hänt. Jag har avverkat mitt första gympass för i år!
Så det är inte BARA snack utan lite verkstad också denna gången, bara en sån sak.
Ärligt så var det grymt skönt att träna idag det var precis vad jag behövde. Bara få köra slut på sig själv och få utlopp för ilskan jag gått och burit på ett bra tag nu på maskinerna.
Direkt efteråt kändes det bättre på en gång, liiiite mindre arg på livet och allt känns inte som en dröm längre utan som verklighet.
När jag läser vad jag har skrivit så är det nästan så jag själv vill ringa till doktor Tvångströja och Elchock och lägga in mig själv, men jag kan inte förklara det på ett bättre sätt.
I morgon ska jag gå till badhuset och simma lite hade jag tänkt, ska bara jag lösa mitt liiiiilla problem först...
Hitta simkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0