Katching!

Vaknade rätt tidigt idag så jag började morgonen med att titta på "Vakna med The Voice" medan jag låg och kikade i min laptop och kom in på DinSko:s hemsida. Har lessnat på mina stövlar så jag tänkte se om det fanns några snygga skor man möjligtvis skulle kunna köpa till ett bra pris. Hittade ett par som jag tyckte var snygga och började göra mig i ordning för en promenad ner till stan. Väl framme så lyckades jag inte hitta skorna jag sett ut och började kika runt och se om jag kunde hitta några andra. Och då fick jag syn på ett par jag blev kär i och dom fanns i min storlek och var supersköna på fötterna, klappat och klart! Dom tar vi! Katching 350 kronor.
Mina nya vårskor!

Nu hade jag värmt upp lite med mitt kontokort så om man skulle ta och titta efter ett par nya örhängen också...
Hamnade på Guldfynd och där hittade jag ett par jag tyckte vara fina, katching så bränner vi 129 kronor till.
Mmm, det vore gott med en kaffe jag går till Expressohouse och köper en laktosfri kaffe, katching 38 kronor.
Jonas har lunch snart kanske ska se om vi ska äta tillsammans i stan...
Ceasarsallad 89 spänn, katching!
Totalsumma jag bränt idag: Ca 606 kronor.
Det är inga svårigheter att bränna pengar om man säger så...nu får jag skärpa mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0