Lördag, söndag och måndag...

Helgen var mysig men den tog slut alldeles för fort!
Syrran och barnen var här och vi var först på genrepet i Globen (alla utom Jonas som inte ville följa med).
Och den låt som överraskade mest var faktiskt The Moniker "Oh my God" som faktiskt var riktigt bra LIVE ska tilläggas. Jag har inte alls tyckt om den innan men där växte den lite...
Men det blev alltså Eric Saade som tog hem det i år. Och om det säger jag, inga kommentarer...

När vi kom hem från genrepet så tog vi bilen och åkte till Heron city och skulle bowla lite. Syrran och Albina ville först inte vara med och det klagades lite på att vi hittat på en så tråkig aktivitet. Men till slut så övertalades dom att vara med och spela och det slutade med att jag blev etta, syrran tvåa, Melinda trea, Albina fyra och Jonas femma. Jonas skyllde på trötthet, hahaha! Yeah right...LOSER! ;)

Nästa dag gick vi runt lite på stan och jag köpte ett gult linne på Gina Tricot och tjejerna köpte trollpennor på Buttericks och syrran köpte lite kläder hon också. Sen tog vi en fika innan vi åkte hem igen.

Idag ska Jonas försöka sluta lite tidigare (brukar alltid sluta med att han får sluta kl 19 ändå) och så ska vi ta en promenad i det fina vårvädret! :)
I morgon har vi varit tillsammans i 8 år och det ska vi fira i Göteborg nästa helg, lovely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0