Mina dagar

Blev visst några dagar senare än fredag, sorry.
Har haft fullt upp dessa dagar och så har det var lite lathet att inte orka komma på något att skriva om också. :)
Onsdag till fredag var jag i allafall i K-holm och där träffade jag Karro, syrran, barnen, Tord m.fl
I onsdags gjorde jag och Karolin en jättegod fruktsallad och så hade vi vaniljkesella blandat med frysta blåbär och hallon till den, MUMS! Det skulle jag lätt kunna leva på på helgerna.
På fredagen åkte jag tillbaka till El Stocholmo och på kvällen träffade vi Sofia och Per-Åke inne på Akkurat (en pub som ligger på Södermalm.) Där drack vi öl och Jonas och jag beställde in lite mat, sen gick vi vidare till Debaser för att lyssna på en kompis till P-Å som skulle spela med sitt band där.
Där beställdes det in drinkar och vi satt och pratade (så gott det gick till den HÖGA volymen på musiken.)
Och jag blev vän med Sofias buktalardocka Eivor på Facebook, hahaha.
Runt midnatt gav Jonas och jag upp för kvällen, dessutom var det dags att gå hem och pinka hund.
Sofia och jag (Sofia vill inte vara med på nätet så därför målar jag över henne.)


Jonas och Per-Åke (P-Å vill inte heller vara med.)


The Rockband på Debaser. Nu minns jag inte vad de kallade sig...tant nånting...

På lördagen så träffade jag Victoria, Sanna och Anna hemma hos Vickan och hon hade gjort det så mysigt! Hon är alltid så himla duktig och bakar och grejar o har sig så vi fick äta en massa gott hon hade gjort. Dessutom fick man ju förstås se hur hon bor numera också. :)
Sen skulle dom dra vidare till ett café för att lyssna på när Kalle och co skulle spela med sitt band.
Men just den kvällen skulle Jonas julklapp bli av, vi skulle gå och lyssna på Hurts inne på Berns.
Och dom var jättebra! Ångrar inte en sekund att jag köpte biljetterna trots att vi fick stå rakt upp och ner och trängas med en massa andra människor i ca 3 timmar, det var det värt.
Dessutom slänge sångaren ut vita rosor i publiken och jag lyckades fånga en ros så nu har jag (och 10 andra tjejer o killar med men det räknas inte) fått en ros av sångaren i Hurts... ;)
Katten har redan gjort flera försök att käka upp den men än sålänge har han inte lyckats och jag hoppas att den får stå kvar där tills den vissnar själv.
Och igår söndag var vi på IKEA och handlade kuddar, lampa, örngott m.m och så åt vi mat där också.
Idag har vi Millepille hemma och han och jag ska snart ta och gå ut på en långpromenad hade jag tänkt.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen! Man får ju cravings när du håller dig borta så länge ju, din och en till är de enda bloggarna jag läser : )

2011-03-07 @ 16:20:04
URL: http://www.energida,se/wordpress
Postat av: Nina

Tack Ida för dina snälla ord.

Blir verkligen jätteglad att du vill läsa min blogg. :)

Kram!

2011-03-07 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0