Tv-inspelning

I kväll ska Jonas och jag gå på inspelning av "Herr och Fru" som jag tror kommer att gå på tv4 för Agneta Sjödin ska vara en av programledarna. Det var gratis och bra så det är klart att man går då.
Dessutom har Jonas namnsdag idag och det är en perfekt namnsdagspresent som jag inte behöver betala ett öre för, höhöhö...

Kommer ihåg när vi var på inspelningen av "Vem kan slå Fredrik och Filip?", då fick vi spela in skratt och applåder innan själva inspelningen började.
"Ja, då vill jag höra er skratta följt av en applåd om tre, två, ett..." och alla "skrattade" i publiken sen klappade vi händerna medan dom filmade oss. Vi fick göra om det flera gånger och det kändes så töntigt så till slut skrattade man på riktigt. Så om ni nu skulle se "Herr och fru" och dom drar något dåligt skämt och ni av nån anledning skulle få se en närbild på mig apflabbande så försvarar jag mig här och nu. Det är inte skämtet vi hör!
Apropå Jonas så pratade han i sömnen IGEN i natt och jag är säkert den enda som är road av hans kommentarer, men jag måste skriva om det ändå.
Han låg och snarkade, plötsligt började han fnissa som man gjorde när man var liten när man satte tungspetsen mellan framtänderna och liksom blåste ut luft mellan tänderna och sen sa han:
- Det går inget bra för mig idag Nina.
- Vaddå då? sa jag.
- Nä. Såg du på tv:n? Det var en blå plastig sak. Stor.
- Är du vaken?
- Zzzz....
Nästa gång ska jag nog ligga redo med mobilen på inspelning för han tror knappt på mig när jag berättar nästa dag vad han har sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0