Bild 25: En person som alltid gör dig glad

Har ju nästan glömt min lilla 30-dagars utmaning som numer blivit en snart 1-års-utmaning så lång tid som det här tar...puh.
Lite förutsägbart kan tyckas, men den roligaste människan jag känner och den som alltid gör mig glad är Jonas. Han är en liten torris i Kristian Luuk-stuket ibland och menar inte att vara rolig, och om jag skrattar då så får jag ofta höra hur dålig humor jag har. Kan ungefär låta såhär...
Jonas bakar och ska måtta i bakpulver och räknar: En...(Uttalar som trädet En)
Nina: Säger du En? En (än) heter det väl? En är ju ett träd... (hänger ni med?)
Jonas fortsätter måtta: En (trädet)... två... trä....
Nina: Fniss...
Jonas: Du har så dååååååålig humor.
Nina: HIHIHIHIHI
Jonas: Suck.
Okej jag erkänner, just det VAR inte så roligt har jag insett nu...men han får i allafall vara på den här punkten tills jag kommer på en bättre person. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0