Bild 26: Någon/några du alltid har roligt med

Jag.... Victoria, Stina och Sanna
Anna
Anna, Sanna, Victoria och Stina som jag träffat genom jobbet.
Vi har alltid så kul när vi ses och hittar på saker. Vi har haft våra temakvällar, avslutningspicnic, pinkparty och nu om några helger ska Stina har utflyttningsfest på sin balkong för nu har hon hittat utemöbler.
Har aldrig träffat någon annan som ställer till med fest och firar en sån sak. ;)
Och jag som är lite tant jämfört med de andra (skiljer 2-8 år) är inte lika mycket party-sessa, försöker hålla mig till Anna som är gravid och inte heller festar ute.
Dom är så fina och jag är ärligt jätteglad som fått lära känna dom.
Smör, smör, smör tänker ni. Men det är sant varje ord jag skriver nu.
Jag hoppas att vi kommer att fortsätta att följas åt i livet.

Kommentarer
Postat av: Stina Rodin

Men Ninis....allt går att fira med en fest...du känner väl mig....o förresten har d blivit så jäkla trevligt på balkongen nu, bilder finns på fb! Puss

2011-05-10 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0