Blommor och Eurovision

Det blev Grönan i allafall så nu har vi kommit hem för vi var tvungna att kissa hunden, men det kändes ändå som att det var alldeles lagom tid att åka hem på.
Jag blir t.o.m yr av Jetline (berg och dalbanan) och DET har jag minsann aldrig blivit förut!
Kan det ha med åldern att göra måtro? Förra året var jag aldrig på Grönan med syskonbarnen för jag gjorde illa mitt knä så det är två år sen jag var där, mycket kan hända på två år...tydligen.
Nu väntar vi på att finalen i Eurovision ska börja!
Jonas ligger på golvet och busar med Milton och jag har nyss planterat blommor på balkongen så nu blev det lite finare där. Blev sugen när jag såg hur fint Stina hade fått det på sin balkong.
Nu har ju vi kanske en tredjedel av hennes balkong, men det blev fint ändå. :)
Kort tar vi en annan dag för blommorna har stått i påsen hela eftermiddagen för jag hann inte plantera dom när vi kom hem från Plantagen så dom har vissnat lite.
Men nu är dom ju planterade och har fått vatten och näring så bilden tar vi en annan dag. :)
Unt now....HEJA SVERIGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0