Burn money burn!

Så himla gutt det är att bränna lite pengar ibland.
Har sprungit runt på stan idag för Jonas tyckte inte att första presenten jag köpt till Moa (kusinens nyfödda) var tillräckligt så jag fick komma på en present till, så nu ligger den också inslagen och nerpackad i väskan. :)
Till mig själv köpte jag två tröjor, ett par byxor, leggings och ett linne (som att jag inte har linnen innan i alla färger som finns.) Men det här linnet var blommigt förstår ni, och ett SÅNT har jag inte sen innan. :)
************************************************************************************************
Har en känsla av att majmånad kommer att rusa iväg för nu är nästan alla dagarna fullbokade med både det ena och det andra.
Först ska jag jobba i några dagar nästa vecka, sen den 21 maj är det fest hos Stina, den 22-23 ska jag till K-holm för då fyller syrran, den 24 maj har Kalle en spelning som vi ska gå på, den 25 maj ska jag göra Vårruset och den 26 har jag antagningsprovet till YH-utbildningen hudterapeut. Fullt ös med andra ord!
Men kul samtidigt att det händer lite saker.
*************************************************************************************************
Nu har klockan passerat 15 så nu ska jag gå och hämta hem Milton från dagis.
Blev lite förvånad igår när "fröknarna" sa att NU har Milton vågat börjat leka lite med dom andra hundarna och busa lite med fröknarna. Jag visste inte ens att han inte vågat det innan, vi märker ju på honom att han är lite feg av sig och blyg och därför visar den buttra, sura sidan av sig för att skydda sig själv men jag trodde inte att han var blyg på dagis...
Men det var ju bra då att han börjar våga lite mer.
Min lilla fegishund. :)
Ha en skön helg hörrni!
Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0