Det blir en dag i city

Fasen så kul att det gick bra för Sverige!
Men hur Italien kunde komma tvåa är för mig en gåta...men smaken är som baken.
Och vinnarlåten var väl inte direkt någon man lagt märke till, fin låt men alldeles för tråkig i längden.
**********************************************************************
Idag har vi sprungit på stan med Karolin och Micke, hade tänkt köpa shorts och tröja till Jonas men han lyckades hitta något fel på de mesta jag hittade så det blev bara ett par nya byxor.
Jag köpte inget till mig själv med tanke på hur hög berget med kläder i garderoben börjar bli, så det är bäst att jag rensar lite först innan jag fyller på mera.
Men jag provade lite kläder i allafall, hittade en så fin klänning i affären Salt men den var alldeles för stor (tänka sig) och det fanns inte någon mindre storlek. Och så provade jag en färgglad tunika som var jättesnygg, men den var inget för oss med för stora boobiesar. Hjälpte inte ens att jag försökte gömma dom i armhålan...
Så det var synd.
**********************************************************************
Nu ska jag ta och packa lite för jag ska snart till K-holm IGEN, och det är en massa jag måste komma ihåg att ta med mig den här gången som jag absolut inte får glömma för det vore himla dumt.
Tack för att du läste!
Våra balkongblommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0