Det regnar här i Stockholm idag!

Men...var tog våren vägen? 4 plusgrader ute och så har det regnat hela dagen!
Motvilligt satte jag på mig vantarna när jag skulle hämta Mille från dagis, fasen så surt det kändes att plocka fram dom igen. Hoppas att värmen kommer tillbaka och det fort!
Regniga dagar brukar man alltid bli lite filmsugen så vi sitter här och funderar på vilken film vi ska ladda hem lite olagligt på datorn sådär (scchhh).
Det verkar stå mellan "Water to the elephants" och "Scream 4", jag hoppas nog på den sistnämnda om jag får bestämma och om det finns svensk text till den.
Har lite svårt för skådespelaren i "Water to the elephants" - Robert Pattinson.
Kan inte sätta fingret på vad det är men han är lite... blä bara och så ser han lite ut som en utomjording också och det gör ju inte det hela bättre. :)
Ungefär som Jonas som VÄGRAR att se på filmer med Ben Affleck för att han tycker att han ser så korkad ut och är en så dålig skådespelare. Han brukar imitera honom genom att sätta fram hakan och le fånigt samtidigt som han tittar lite i kors med ögonen...
Undrar varför man ibland irriterar sig på människor man aldrig träffat?
Syrran brukar alltid säga att hon har så svårt för Kristin Kaspersen för att hon verkar vara så divig.
Men har hon träffat Kristin? Nää...
Nu ska jag ut i regnet och köpa lite popcorn så vi kan börja filmkvällen nångång.
Bilder från Valborg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0