Färdig!

Nu är det gjort. Pust!
Konstigt nog så var jag inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara.
Började ju iofs morgonen med en halvtimme på toa, men sen efter det så gick den över. Nervositeten.
Jag tror att jag vet när nervositeten släppte, det var under informationen då dom sa att flera tjejer mitt under utbildningen hade haft den dåliga smaken att gå och bli gravida.
Exakt där kände jag plötsligt att det då var lite skitsamma om jag kom in eller inte, för barn vill jag ju absolut ha inom 2 år för då har jag ju börjat bli tant på riktigt.
Vi fick som sagt först lite information om utbildningen och vad vi skulle göra under morgonen.
Det var flera som inte hade dykt upp så vi var en liten skala på 6 tjejer som slogs om en plats på utbildningen.
Efter det så delades vi upp i 3 och 3 och halva skaran skulle göra handlagstestet och vi andra 3 skulle börja med provet i kemi/fysik/natur och börja med precisionstest. Det var (tack och lov!!) kryssfrågor och klippa och rita gick bra för det har man ju gjort på jobbet i några år...
Sen handlagstestet, då visade en kvinna mig hur man skulle göra och gick igenom 5 steg som jag hade på ett papper framför mig. Sen skulle jag göra samma sak på henne och ytterligare en person samtidigt som en "expert" satt och tittade på mig och skrev anteckningar. Antar att hon skrev typ "you FAILED motherfucka!!!" (eller kanske inte).
Av 80 personer ska 16 stycken komma in på utbildningen...
Men jag har haft en skojig och annorlunda morgon i allafall. Och mina händer luktar gott efter handkrämen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0