Herregu så svårt det är att hitta på en ny rubrik varje dag...*hjärnsläpp*

Har precis kommit hem efter att så snällt blivit bjuden på lunch på Per-Åkes restaurang (Sofias kille). Sofia och jag var där och sen gick vi vidare lite på stan och tittade och tog sen en fika innan vi gick åt olika håll. Hon skulle vidare till stan och jag skulle till dagis och hämta hem vovven.

När Mille kom uppför trappen på dagiset så kom hans "fröken" efter med en bebisstrumpa och lät honom ta den.
Jag frågade om den verkligen var hans och då sa hon att han haft den i munnen när han kommit i morse och gått och burit runt på den hela dagen.
Jahapp. När vi kom ut från dagis så försökte jag få ut den nerdreglade strumpan ur munnen på honom och efter en liten kamp fick jag ut den och den slängdes på marken med ett plask. Vår hund är expert på att gömma saker i sin mun, mer eller mindre äckliga saker. Det äckligaste han haft där och tagit med in är en död fågelunge...jag var ute med honom och kunde för mitt liv inte öppna käften på hunden och få ut fågeln för jag tyckte det var så äckligt. Så när jag kom in så skrek jag hysteriskt åt Jonas att han fick ta ut den. Den lilla fågeln huvud hängde ut ur mungipan på Milton.....nej usch! Vill bara glömma den synen. Hundar kan vara bra äckliga i bland. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0