Hit och dit

Fram och tillbaka, fram och tillbaka, SJ tjänar mycket pengar på mig just nu.
Jag kom till K-holm igår för att syrran fyllde år, i kväll måste jag åka hem igen för att jag ska jobba i morgon.
Nästa vecka är jag i K-holm igen för att Albina och morfar fyller år, den 11 juni ska jag hit igen för då är det skolavslutning....ja jösses. Vågar inte kolla hur det står till på kontot just nu.

Idag hängde jag hos syrran hela förmiddagen, sen i eftermiddags har jag träffat Karro. Varken eller hon eller jag hade några pengar så vi gick mest runt och tittade och hamnade sen utanför min port och snicksnackade lite.
Under tiden vi stod där så kom en gammal arbetskompis från Furuliden (ålderdomshem jag jobbat på för sisådär 7 år sen) förbi och hon kände knappt igen mig sa hon. Förstår det för jag har mitt smutsiga hår uppsatt i en tofs, är osminkad, har glasögon (hade inte glasögon förut när jag jobbade där) och min fula collegetröja, så jag är ingen vacker syn just nu. :)

Just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag får åka tillbaka till Sthlm igen...
Önskar att det var fredag och att arbetsdagen och intagningsprovet på torsdag morgon var gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0