Latmask

Vad händer idag då?
Ja, jag sitter här och väntar på ett livstecken från Karolin för att höra om hon kommer idag eller inte.
Jonas vill åka till Trosa och flyga sitt modellflygplan om vi inte får besök, så jag håller mina tummar krampaktigt här för att hon kommer!
Ska nog försöka lura ut honom på stan annars...:)
Har hittat jättesnygga short för killar på H&M:s hemsida och Jonas gjorde också tummen upp så dom måste vi försöka hitta.

Både Jonas och jag och våra djur ligger fortfarande och latar oss i sängen och ingen har nån större lust att gå upp riktigt än, fast det börjar suga i magen så snart måste man väl upp på frukostjakt i allafall. Vårat kylskåp gapar tomt som vanligt så vi måste till affären så småningom för att handla men just nu känns det bara jobbigt.
Det är väl det lördagmornar är till för? Att lata sig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0