Min helg

Så var även denna helgen över.
Vi har som jag skrev i ett tidigare inlägg varit i K-holm över helgen.
På lördag dag så var vi hos min moster och firade henne. Vi satt på deras STORA balkong och åt den mumsiga maten som dom bjöd på, och solen sken och det var helt underbart väder! Kändes som man aldrig ville åka hem därifrån. I present fick hon pedikyr av syster och mig på ett ställe som heter "Hela mig".
Jag har en ansiktsbehandling som jag fick i presentkort på min 30-års dag att ta ut på det stället också. Tiden går ju så himla snabbt, får ju skämmas som inte använt alla presentkort jag fick än.
Men jag SKA använda dom,  jag lovar!

Lilla Moa var så söt och brydde sig inte så mycket om vad som hände i världen, hon låg och sov och sov fastän hon bollades runt mellan famnarna, och hon verkade vara en nöjd liten bebis. Hade ju med oss presenter till henne också och tänkte att föräldrarna säkert redan fått en hel del kläder i present till henne, så jag hade skickat efter en rolig napp så när/om hon använder nappen så ser man nog nästan bara ett par stora framtänder. :)


Och så fick hon en pekbok som mest också var på skämt. "Pekboken för lite finare barn" och så är det ord som Champagne, sportbil och skaldjur i...
Föräldrarna tyckte nog inte att vi var riktigt friska, men dom får hämnas den dagen Jonas och jag får barn. ;)



På kvällen sen så gick Jonas och jag hem till Karolin och hennes kille Micke var där också. Karro hade gjort god mat som dessutom var efter GI-recept (tackar o bockar för det) och även efterrätten. Jättegott var det!
Sen snick snackade vi lite hemma i soffan och bestämde sen oss för att gå och ta nån drink och öl på "Harrys".
Vid 23-tiden var det dags för oss att gå hemåt igen till vovven som väntade på oss i lilla lägenheten.

Igår hann vi inte med så mycket. Jag köpte blommor och satte på mammas och pappas gravar, Jonas satte upp en rullgardin i lägenheten, vi lämnade tillbaka borren vi lånat av syrrans kille och sen åkte vi hemåt mot Stockholm igen.
Underbart väder idag också så vi funderar på om vi ska ta årets första picnic nere i parken i kväll.
Nu kommer sommaren snart och allt känns lite lättare.
Lovely! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0