Nu kör vi!

Nu finns det ingen återvändo, i morgon smäller det!
Då är det dags för mitt inträdestest till Hudterapeut-utbildningen och ja, jag är nervös!
Försöker intala mig själv att jag ska se morgondagen som en rolig dag, men det är ju samtidigt en del som står på spel. Har ingen som helst lust att vara arbetslös i höst, vill så gärna komma in på den här utbildningen men dom tar bara in 20 utav...ja jag vet inte hur många, så chansen är ju väldigt liten. Men ändå.
De "övre makterna" har varit så elaka mot mig den senaste tiden, så nu är det min tur att få känna lite lycka så då kan jag ju t.ex få komma in på utbildningen tycker jag. ;)
*********************************************************************************************
Blir nervös bara jag läser min kallelse.
"Föjande moment kommer att ingå:
-Information om utbildningen till Hudterapeut
-Naturkunskapstest med koncentration på anatomi, fysoilogi, kemi och fysik (gaaah!)
-Precisiontest, läsa och kunna förstå en instruktion, rita, klippa och klistra (gaaaaah!)
-Praktisk handlagstest, handmassage (gaaaaaaaaaaaah!)
HERREGUD! JAG kan ju inte massera med mina skomakartummar som står rakt ut.
Och jag är värdelös på att göra saker under tidspress. Och anatomivaddå sa du?
Vad har jag gett mig in på?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till! Håller tummar och tår

2011-05-25 @ 19:14:18
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Tack så mycket! :)

2011-05-25 @ 19:51:00
Postat av: Kusin

Lycka till!! Flera lyckosparkar i rumpen från oss

2011-05-25 @ 22:22:00
Postat av: Nina

Hihi, tack!

Behöver nog ett helt gäng med lyckosparkar för att lyckas, kanske era gör susen? :)

2011-05-25 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0