Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag.

Vet att det är typiskt svenskar att tjata om vädret, men ÅH så underbara dagar vi har!
Har jobbat i två dagar nu och det blir helt galet varmt när vi är ute med barnen på eftermiddagarna.
Men jag vägrar att klaga för det här har man ju längtat efter sen den första snöflingan föll ner från himlen förra året.
Typ.
Vad händer i dag då? Ja inte mycket.
Jonas ska på nån introduktionsmöte i kväll och föreläsa och äta mat med fina gubbar o kärringar, så jag blir solo hela dagen lång.
Hade tänkt att ta en runda till stan först, men så kom jag på att jag ju (kanske) ska till Kista galleria med Anna i morgon. Så jag avvaktar nog lite med stan...
Skamligt att man blir så rastlös för att man inte kan gå på stan en dag och handla, finns ju inget annat att göra!
Hemmet ser ut som att en bomb slagit ner här så egentligen finns det massor att göra här hemma, men det ska tydligen regna i morgon så jag tänker inte slösa bort den här soliga dagen genom att städa.
Så fort solen kommer till balkongen tänker jag sätta mig där och glutta på alla som går förbi.
DET ska jag göra.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0