Sköna maj, välkommen!

Hoppas att ni haft en bra Valborg.
Nu är vi hemma igen och tillbaka i verkligheten, måndag i morgon.
Ska inte jobba i morgon (vad jag vet) så jag tänkte passa på och ta en tur ner till stan och leta efter födelsedagspresent till min moster, som ska ha tidigt 60-års kalas nästa helg. Och så måste jag hitta en liten present till släktens lilla nykomling Moa som föddes för ca en vecka sen. :)
Och snart fyller syrran, Albina, morfar, Jonas bror o.s.v...ja jösses vad pengarna kommer att rulla och hjärnan kommer att gå på högvarv när man ska försöka hitta på presenter till alla.

Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n en stund och gosa med katten som äntligen har kommit hem igen från landet. Man saknar de små liven när de inte är hemma och han verkar ha saknat oss också för han är så gosig och följer oss överallt i lägenheten. Lilla bubben.

Ha en skön kväll.




Kommentarer
Postat av: Ida

Lol, gillar tuppattacken..... den killen var inte cool så länge!

2011-05-02 @ 15:01:00
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0