Smått o gott

Jaaaa! Europa köpte Sveriges bidrag även fast låten är så dålig så gick vi vidare till final, tjoho!
Nu är man ju nästan tvingad att titta på lördag också. Måste ju se hur det går, annat finns ju inte...
Sådär dåliga texter borde ju inte vara så svåra för en annan att skriva heller ju...
"Stop, don't say that it's impossible, 'cause I know it's possible".
"Lilla Pelle han plockar svamp, en massa svamp, svamp är gott."
Aja...

I dag är det fredag den 13:de men än sålänge har det inte hänt någon olycka mer än att jag råkade bli medlem på "Din sko" idag. Hoppas att resten av dagen fortsätter utan olyckor...

I morgon kommer KANSKE Karro hit (beroende på vädret). Skiner solen så tänkte vi ta en tur till Skärgården och kanske till Grönan, men regnar det så skjuter vi upp det till en annan helg. Kommer ju ändå snart och våldgästar henne i K-holm så hon slipper mig inte helt.

Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem från jobbet, han skulle ut och öla med några arbetskompisar så det blir spännande att se när han behagar att komma hem, min lille suput.
Jag chansar på.....hm....kl 19.

Ha en skön helg hörreni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0