Tick tack

Precis som jag trodde så har dagarna i maj rusat iväg, redan den 18 maj idag och jag har redan varit här i K-holm i 3 dagar nu!
Och nästa vecka lär inte gå saktare för då är det födelsedag och intagningsprov till högskolan och så ska jag jobba och göra lite annat. :)
Men det är kul när det händer lite saker!

I morgon ska jag gå på mitt första Friskispass på säkert 2-3 år med syrran.
Vi ska gå Bas/Puls och jag ber till de högre gudarna att mina knän håller sig på plats under hela passet.
Syrran ska försöka skrapa ihop lite "gympakläder" till mig så jag kommer säkert att bli väldigt tjusig med leggings med hål i o.s.v ;)
Och alla känner alla i den här stan, men skitsamma! Är där för att röra på fläsket och inget annat, så dom får ta mig som jag är. :)

I kväll ska jag titta på Grey´s anatomy och bara ta det lugnt och umgås med mina nära o kära.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0