Urk...

Söndagkväll.
Har varit ute på en timmes promenad men så har jag också satt i mig en 100 g chokladkaka, så promenaden är så gott som ogjord.
Shame on me.
Kände mig så duktig medan jag promenerade men nu sitter jag här och mår mest bara illa, det är nog det dåliga samvetet som gör sig påmint.

Min systerdotter som fyller 10 år den 3 juni önskar sig en massa godis och lite annat, så jag har gjort i ordning en korg med godis och så har jag slagit in en cd-skiva och lagt kort i.
Och nu står den där dumma korgen här på bar bordet och jag blev såå godissugen nyss och jag satt och stirrade på den där korgen bra länge, men gick och tog en banan i stället men godissuget släppte inte.
Nästa sekund satt jag och gluffsade i mig en chokladkaka...fy fan alltså. Karaktären lyser verkligen med sin frånvaro i bland...
Får försöka komma ihåg hur illa jag mår nu så jag låter bli korgen till på fredag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0