Äntligen fredag

Den här veckan har varit så intensiv och stressig så jag somnade i soffan framför tv:n igår och sov tills det var dags att lägga sig för natten. Var helt slut! Den här fredagen har jag längtat efter hela veckan och nu är den äntligen här!
Amen!

Sitter här med min kopp kaffe och tittar på dålig förmiddags-TV.
Det verkar bli en mulen och kall dag IGEN, 27 maj...när kommer sommaren?!
Har ju köpt ett ton med klänningar inför sommaren som ligger på hög i garderoben och så får man inte använda dom. Hm.
Personalen i den lilla kiosken där jag alltid får hämta ut mina kläder känner igen mig nu och suckar bara "Ja ja...beställningsnummer?" när jag kvittrar "Hej, jag ska hämta ut ett paket". Och Jonas suckar lika mycket han medan han ser på hur min hög med kläder växer till höjden.
Måste ta en dag och rensa lite kläder och skicka i väg för man använder ju inte allt utan många klädesplagg är "OM jag går ner 10 kilo så kan jag nog ha den igen" eller "men den kanske kommer till användning igen...", men har man inte använt plagget på flera år så lär man inte använda den på ytterligare några år heller.
Men finns det ens några "Uff"lådor längre? (hette dom så?) Var skickar man kläderna om man vill ge bort dom?
Jag har tydligen bott under en sten de senaste åren för jag har ärligt inte en aning, men vet ni så får ni gärna säga till i kommentarer här under. :)

Nu ska jag ta och äta min brakfrukost i GI-form. 2 ägg...uj uj vad mätt jag kommer att bli.




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar verkligen sådana där UFF-containrar, men jag är Myrornas trognaste kund. Fast åt andra hållet, jag går ned halva min garderob till deras affär med jämna mellanrum. Det är konstigt vad mycket det är som känns rätt när man är i affären, men inte när man är hemma....

2011-05-27 @ 11:14:57
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0