Tick tack

Oj, onsdag redan!
I helgen som var så var vi i Gnesta. Jag passade på och hälsa på min faster som bor där och min kusin Andreas som var hundvakt åt fasters hund i lördags.
Det var premiärträffen för vovven och mig (han är 7 månader gammal) och minnena kom tillbaka från Milles "barndom" när jag såg hur den här vovven höll på. Ett mindre kärt minne var juckandet mot min arm när jag satt i soffan...

I dag är det onsdag som sagt och i morgon ska Stina och jag åka och hälsa på Anna och lille Sebastian som är strax över månaden gammal nu.
Ska bli väldigt mysigt att träffa dom igen. :)


Anna och Sebastian.

I dag skulle pappa ha fyllt 63 år. Och i dag är det exakt 1 månad kvar tills jag blir 30+ (31). Och exakt 6 månader kvar tills syrran tar sista steget på sin 30+ stege (39) och till slut blir de hemska 40!
Herregud. Vad gamla vi håller på att bli. Särskilt syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0