Aj! Latmasken bet mig.

Har för inte så länge sen kommit hem från jobbet, men ska snart i väg igen.
Det var meningen att Stina, Jesper, Victoria och jag skulle bowla i kväll men så blev vi lite fredagströtta, så det blir en lugn hemmakväll hos Stina och Jesper i stället. Vi ska sitta och dega i soffan framför en film, det är det perfekta fredagsnöjet när man är slut som artist.
Känns jobbigt att bara ta sig till tunnelbanan men jag har hittat en bra parkeringsplats till bilen så den vågar jag INTE flytta på en fredagkväll, då får jag åka halva natten sen och leta efter parkering.
Fast nu har blåa tunnelbanelinjen öppnat igen så nu tar det inte en timme att åka utan "bara" 40 minuter, wiiiehoo.
I morgon ska jag leta mig bort till Barkaby köpcentrum tänkte jag. Ska handla lite nya kläder och lite annat smått och gott. Två av mina arbetskompisar har försökt beskriva vägen för mig och jag förstod inte mycket så jag kan hamna precis vart som helst.
I värsta fall får jag väl stanna vid första bästa köpcentrum jag hittar...
Nu är det dags att göra sig i ordning för kvällen.
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0