Bättre sent än aldrig

Bättre sent än aldrig fick vi reda på att Coldplay har släppt ytterligare ett album, hurra sa vi och laddade snabbt hem skivan och lyssnar på den nu i skrivande stund.
Nanana....mmm...den verkar bra.
Jag har gått och blivit bekväm jag. Attans så skönt det är att ta bilen till jobbet!
Dels så får jag sova minst 30 minuter längre på morgonen, sen tar det halva tiden att ta sig till jobbet mot vad det tar när jag åker tunnelbanan, och förstås likadant hem. MEN, självklart ska det finnas ett krux och det är ju att jag får betala 20 kr i tullavgift för varje resa jag gör + betala bensinen då. Så i längden är det mycket dyrare att ta bilen än att köpa ett månadskort för 799:- och åka kollektivt. Suck på den.
Så grymt.
Nu är maten klar! Jag har också varit med och lagat den och det blir fullkornspasta med köttfärssås the GI-style.
Så maten är väl slut om sisådär 20 sekunder (liten mängd mat). Men jag ska försöka att njuta av den ändå.
Avslutar med bild från Ladies night kvällen. :)
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0