Bebis

I kväll har jag snusat bebis.
Stina, Victoria och jag åkte och hälsade på Anna & Erik och deras 10 dagar gamla son Sebastian.
Och stackars lilla bebisen blev bollad runt mellan våra famnar, men medan föräldrarna och Victoria åt kvällsmat så paxade jag lillen och hade honom i famnen i nästan en timme.
Han pruttade, kräktes, skrek och sov på den tiden, men det var väldigt väldigt mysigt. :)

När jag kom hem fick katten och hunden agera bebisar, och katten gick med fasa i blicken och gömde sig på nån hemlig plats i lägenheten och har varit "spårlöst försvunnen" ett tag nu.
Stackars djur. Stackars mig som inte har nån "riktig" bebis.
Hoppas verkligen att jag också får bli mamma en vacker dag och att inte mitt öde är att bara vara glad för andras skulll när de ploppar upp med sina gravidmagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0