Fin höstdag

Visst är det trist att sommaren är slut, men dagar som denna gör det inget att det är höst.
Solen skiner och det är jättevackert ute med alla höstlöven.
Jonas fick jobb att göra och var tvungen att gå till sitt jobb, så jag tog vovven och körde till Drottningholm där det finns ett promenadstråk man kan gå.
Vi lunkade runt där och så mötte vi ett gäng japanska turister. När vi närmade oss dom så ställde sig alla 8-9 på rad och tittade på Milton och log och sa: "Aaaaaah.....oooooooh...." när vi gick förbi.
Och jag tänkte bara "Milton för helvete...inte få en surattack nu och börja skälla" samtidigt som jag log tillgjort.
Men inget hände, puh.
Nu är vi hemma igen och jag sitter och tittar på "Skål" och Mille ligger ihopkurad i soffan. (Jag erkänner, vi är såna där "dåliga" hundägare som låter vår hund vara i soffan).
Och bilen står hel och fin, parkerad här nere på gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0