Inställt?

I morgon ska jag och Stina gå och se Rihanna i Globen, tror jag...läste i tidningen att konserten i Malmö blev inställd 40 minuter innan pga sjukdom, och nu är konserterna i Stockholm "hotade".
Men blä.
Har ju sett fram emot detta i flera månader ju!

Denna veckan är det höstlov och en del barn och personal är lediga så det är liiiite lugnare tempo på jobbet. Inte mycket, men aningens pyttelite i alla fall.
Det är rätt kul att sitta och lyssna när barnen pratar i bland, som häromdagen när två tjejer som är 3 år gamla satt och diskuterade. Dom här tjejerna ska alltid tävla lite om vem som är först och bäst och så även den här morgonen om en lite oväntad sak...
H: Mitt huvud är stort.
S: Jag har större huvud än du.
H: Näää! JAG har större!
S: Nä. Jag har ett jättestort huvud, det har min pappa sagt.
H: Men jag har i allafall större.
S: Men min pappa har sagt att jag har jättestort huvud..... Faktiskt...

O.s.v och så här höll de på ett tag.
Vad det nu skulle vara som var så bra med att ha störst huvud får jag nog aldrig veta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0