Rubrik

I helgen kom syrran, syskonbarnen och två av våra kusiner hit och så gick vi kusiner på Ladies night i Globen (som för övrigt var jättekul! Så vi har bestämt att göra det till en liten tradition att vi fyra går o tittar på det.)
Så när man får finbesök måste man ju städa lägenheten och göra den fin, och dammsugaren blev stående kvar i vårt sovrum vid mitt sängbord.
Sen i natt så drömde jag om stora ormar som högg emot mig och jag vaknade ur drömmen mitt i natten, och det första jag fick syn på var den tjocka dammsugarslangen som lutade sig mot mitt sängbord. Och har man precis vaknat och det är mörkt i rummet....behöver jag säga att jag för några sekunder höll på att bokstavligen skita på mig? Sen kom jag på att det var dammsugaren och jag gav den en mördarblick (hoppas den skäms) innan jag försökte lugna ner mig, krypa lite närmare Jonas och somna om.

I dag blev jag hemskickad från jobbet, har åkt på en härlig förkylning IGEN. Andra förkylningen på sisådär 3 veckor? Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Hur kan det MÖJLIGEN vara min tur IGEN? WTF!
Det är underbart att jobba på förskola i bland...
Ska nog stanna hemma i morgon också, har ju ingen feber så det känns ju så dumt att vara hemma då. Men jag sov bort resten av dagen när jag kom hem efter jobbet, så man mår nog inte så bra i alla fall.

Nu ska Jonas titta på film och släcka ner lägenheten så nu kommer jag snart inte att se tangenterna på datorn så jag avslutar detta inlägget nu.

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0