Ullared

Så var denna helgen snart till ända.
Syrran, Karolin och jag åkte till Ullared i går och det blev fem kassar fulla med saker jag egentligen inte behöver. ;)
Schampoo, tuggpinnar till hunden, kattmat, matskålar till katten, plåster, snöskyffel, nattlinne, underkläder, godis, pesto, mjukost med smak av fetaost och soltorkad tomat (antaligen skitäckligt, men min sjuka nyfikenhet vann och jag var tvungen att prova), Axe till Jonas, cd-skivor att bränna ner musik på, rengöringsservetter till ansiktet, presentpapper m.m!
1600:- kostade kalaset. Förutom bensinen då. Men roligt vare.
Och trött är man nu. Har kört nästan 100 mil den här helgen så det kanske inte är så konstigt att man känner sig lite seg i huvudet?

Hoppas att ni också har haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0