Förkyld!

Snöööörvel! Förkylningsbaskiluskerna har hittat mig och gett mig en ordenlig smocka.
Har sovit hela kvällen så Jonas har fritt utan gnabb kunnat hålla på och bygga sitt efterskickade tefat (?!) som kom med posten idag. Undrar om han funderar på att åka hem?

I bland känner man sig extra bedrövlig, och när man är förkyld är en av alla dessa gånger.
Så när jag förut reste mig ur sängen likt en mumie som plötsligt reste sig efter 738 års sömn med håret åt alla håll, sprängröda ögon, pappersbumling i ena näsborren och munnen halvöppen för att inte kvävas och Jonas kommer emot mig med utsträckta armar och utbrister "men godmorgon min vackra flickvän!".
Då undrar man lite i vad för slags fantasivärld han lever i egentligen?? :)

Även fast man sovit en massa redan så är jag fortfarande jättetrött, så jag ska ta och nanna lite till tror jag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0