Love is in the air...

Oj. Tiden går snabbt och jag såg nu att det igen gått några dagar sen jag senast gjorde ett inlägg...sorry.

Bröllopet i lördags var helt underbart, man kände att kärleken låg i luften under hela vigseln och dom var så fina alla tre! Så glad att jag fick vara med och bevittna denna dag. <3



Jonas strök mig väldigt mycket på axeln under vigseln så jag fick nästan en brännskada och så jag fick en och annan puss, så nu fick jag tillbaka hoppet om att jag själv kanske får stå brud en vacker dag. :)
Efter att ha svävat runt bland rosa moln hela lördagen så gjorde vardagen sig snart påmind igen på måndagen med jobb, slask och leriga galonisar.
I morgon ska jag öppna förskolan och måste upp 5.15 så det är snart sovdags.
Ska försöka skärpa mig i fortsättningen och skriva inlägg lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har det gått ytterligare några dagar. När kommer nästa inlägg?

2011-09-12 @ 17:32:38
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Sorry! Dagarna går ifrån mig helt och hållet, hinner inte med. :)

2011-09-12 @ 23:47:52
Postat av: Ida

Jag skriver ju inte överdrivet ofta i min egen blogg heller, men din är ju bra mycket roligare : )

2011-09-13 @ 12:08:19
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0