Barnvagn

Den här helgen är jag solo. Jonas är i Nice, Frankrike med sitt jobb och med tanke på fyllemesset jag fick kl 01 i natt så verkar det inte gå nån nöd på honom.
"32000 euro för 6 liter champagne. Jag köper!"
Hoppas att han skojade...
Såg på filmen "Baksmällan" i går så lite orolig blir man ju. ;)

Anna, Sebastian (hennes son) och jag umgicks nästan hela dagen i går, hennes man var också bortrest.
Vi gick b.la till Solna centrum och så gick vi till leksaksaffären för hon skulle köpa några leksaker till sonen, då såg jag att det även fanns barnvagnar där. Så jag kila iväg till dom för att provköra dom lite och känna och så.
Alltså det finns hur många barnvagnar som helst! Det är rena barnvagnsdjungeln, så det är jättesvårt att välja en av dessa tusen.
Men i allafall, jag började köra nån vagn fram o tillbaka, och kors o tvärs....och den var ju riktigt snygg, precis en sån som vi kollat efter på Blocket för att komma undan lite billigare prismässigt. Kollade efter prislappen och väntade mig att se 11000 :- eller något sådant, men icke...5900:- kostade den och vips så blev Nina hysteriskt sugen på att köpa vagn. Men det går ju inte när Jonas inte ens befinner sig i samma land som jag, han måste ju få säga sitt. Så nu har jag skickat 2 hysteriska e-mail till honom om hur bra vagnen är och skickat bilder och vill väl helst att han ska skriva "spring och köp!", men det lär han ju inte skriva så jag få vackert vänta till på tisdag eller onsdag när vi kan kolla på den igen. Då kommer vagnen garanterat vara borta.
Attans järnspikar.
Sicken otur.
Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0