Ödets ironi

Hur otur kan man ha egentligen??
Jag tror inte att jag haft en enda frånvarodag på hela hösten och vintern (möjligtvis högst 1-2 dagar som jag i såfall glömt bort). Och just i dag, 1 dag innan vi ska åka utomlands så börjar mitt knä att krångla!
Kände inget i morse men så har en obehaglig känsla och värk smugit sig på under dagen.
Nu på eftermiddagen var det så illa så jag kunde knappt gå alls, utan blev sittande och kunde inte annat än att stryka på mitt onda knä.
Och tror ni att jag har bilen med mig till jobbet i dag? Nää... Den tog Jonas till landet i går för att djuren ska dit medan vi är borta, och så skulle hans brorsa hjälpa oss att fixa lite grejor som behövdes bytas.
Så det fanns inget annat än att halta sig bort till tunnelbanan för att komma hem. Just nu längtar jag bara hem till vår soffa och att få sträcka ut knäna och vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0