Rosa moln

I dag var vi till BM igen och denna gången fick vi höra bebisens hjärtljud. Det bästa ljudet jag hört på länge. Jonas och jag bara tittade på varandra och log, det är fortfarande en sån overklighetskänsla att VI äntligen ska få en bebis. För några månader sen hade jag nästan infunnit mig i att jag inte skulle kunna bli mamma på ett "normalt" sätt. Så att få uppleva allt det här känns bara som en lång, underbar dröm. Hjärtljuden låg på 152, men vi vet ju redan att vi får en kille. :) Han var VÄLDIGT rörlig som vanligt, och jag känner ju, särskilt när jag lagt mig för natten, hur det rör sig en massa där inne i magen.
Den här dagen kunde inte fått en bättre start, så nu ska jag trippa vidare på mina rosa moln och kanske arbeta lite också. Barn+personal är på utflykt och jag sitter här och väntar på att dom ska dyka upp.
Men fram till dess tänker jag bara sitta här och drömma mig bort lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0