Strandad val?

Mitt självförtroende sjönk till botten idag - igen.
Iofs så behövs det inte så mycket för att jag ska hamna där. :)
Känns lättare att ta till sig ris än ros.
Jag själv tycker att min mage syns väldigt väl nu, när jag tittar ner på den så ser jag bara en stor bula och jag är väldigt, väldigt stolt över den. Jag kan säga att jag älskar den och särskilt den människa som är inuti.
Magen när jag sitter...

Men så på rasten idag så satt jag där i soffan med några kollegor och pratade lite om bebis.
Och så kommer frågan som gör att jag blir helgalen:
"Men.. har det börjat synas något på magen än då eller?"
Jag tittar ner på min (enligt mig) stora kula till mage och hinner tänka en hel del innan jag får fram ett "ja...."
Menar dom på allvar? Tycker dom att jag har sett ut att vara i femte månaden även när jag inte var gravid, eller vaddå?
Sånhär stor mage har jag ALDRIG haft. Visst att jag har pendlat upp och ner i vikt och magen har lagt till sig en extra valk eller två, men magen står ju faktiskt rakt ut!
Pang boom där blev min dag förstörd och stackars dagisbarnen fick en sur förskolefröken.
Och en smula förolämpad. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0