Rappakalja

Nu har det hänt igen, min käre sambo har pratat i sömnen igen till mitt stora nöje för det är så tacksamt att mobba honom dagen efter då.
 
Wilmer låg i vanlig ordning på min mage och sov hud mot hud och Jonas låg bredvid mig och snarkade högt.
Själv hade jag inte somnat än för Wilmer hade precis fått ett av sina nattmål och det brukar ta en stund att somna om efteråt.
Plötsligt sätter sig Jonas upp i sängen och tittar på Wilmer och låter som att han tycker att Wilmer är gullig som ligger och sover, så jag tror först att han är vaken men förstår snart att det är han inte alls...
För Jonas tar tag i Wilmers arm och skakar lite på den som att han hälsar på någon och säger:
-"Hälsa så mycket från Jonas och Nina och så hälsar du till alla andra också."
Jag: "Absolut älskling, lägg dig ner och sov nu".
Och det är lite roligt att han alltid lyder och lägger sig ner när jag säger åt honom att göra det, han är lite som en hund på nätterna.
Tänk om något av det jag sa kunde gå in lika bra på dagarna också, så härligt det vore då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0