Våra dagar

Har inte så mycket att skriva om eftersom dagarna i stort sett ser likadana ut numera.
De ser på ett ungefär ut såhär:
 
Kl 23-06: Jag matar/byter blöja/pumpar mjölk var 3:dje timme.
07.00: Jonas går upp för att göra sig i ordning för jobbet och tar och byter blöja på Wilmer medan jag ligger halvdöd i sängen, när dom är färdiga så matar jag.
8.00: Jonas och vovven har gått till jobb och hunddagis medan övriga familjen ligger kvar i sängen och försöker hitta kraft att orka med en dag till.
9.00-10.00: Wilmer och jag gör oss i ordning och det är dags för matning av bebis igen.
11.00-17.00: Vi tar lååånga promenader, sitter i parken, går på stan, hämtar Mille från hunddagis, ammar, byter x antal blöjor, umgås i bland med nån kompis eller tar en kaffe på nya favvostället Preem en bit härifrån (så patetiskt det lät, haha).
17:00-18:00: Jonas kommer hem från jobbet och vi äter kvällsmat. Wilmer ligger oftast och sover i soffan bredvid oss. (Ja, vi är såna som sitter framför tv:n och gluffsar, tänkte väl sluta med den dumma ovanan lagom tills sonen börjar äta med oss...eller nåt.) :)
19:00-21:00: Promenader, tv-tittande eller sitta framför datorn. Och så lite matning och blöjbyten på det.
22:00: Jag orkar oftast inte hålla mig vaken längre och går och lägger mig tillsammans med Wilmer som sover bredvid mig i sängen/på mig.
00:00: Jonas lägger sig.
Och så kommer återigen en natt med matning, blöjbyten och pumpa mjölk var tredje timme.
 
That´s life right now.
Men jag älskar det. :)
 
Trackback
RSS 2.0