All by myself...

Jonasponas är ute och firar med sitt fjantgäng att en av dom precis har köpt en lägenhet, och det firas med mat å sprit.
Dom griper efter varje tillfälle som ges att fira vad det än är.
Om t.ex Göran som varit förstoppad i en veckas tid helt plötsligt en dag kan skita, då ska det ut och firas!
Okej, nu överdriver jag en liten aning. Men lite fåniga är dom.

Och här sitter jag, numera nykterist...trött i vanlig ordning, nerbäddad innan klockan hunnit slagit 20 på kvällen med skitigt hår som jag inte orkar tvätta i kväll och slötittar på ett "Vänner" avsnitt som jag redan sett flera gånger om. Men jag tittar hellre på avsnittet än på min katt som just nu gör helrengöring av sin håriga kattröv.
Suck.

På lördag ska Jonasponas och hans bror Tomasponas till fjällen och åka skidor i 20 minusgrader.
Ha det så kul boys...var försiktiga så ni inte råkar svälja istappen som bildats i snorrännan.
Själv ska jag sitta på en mysig restaurang med Anna, Sanna och Stina m.fl och äta god mat och ha det bra inne i värmen.

Men nu ska jag sova, för min lilla bebis suger musten ur mamman sin.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Viikkan

Åh Nina sötnos! Inte jaga upp dig nu, inte bli arg :P Haha! Kan de vara lite hormoner som talar? :) Skönt att ligga hemma nerbäddad! Men du borde helt klart fixa dig nåt annat än vänner att titta på. Sett Big Bang Therory? :) Grymt ju! :)

Ha så trevligt på lördag nu med tjejerna och hälsa dom från mig! :D

Puss puss på dig och bebis :D

2012-02-03 @ 00:23:45
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Är inte så arg, var mer en lite sarkastisk...men hormonerna har börjat spöka absolut! Har lika lätt till gråt som till ilska över saker som jag inte hade brytt mig om förut. :)



Vänner-avsnittet var bara en nödlösning just då och där, brukar faktiskt se Big bang och håller med dig om att det är en grym serie. :)



Hoppas och tror också att vi får en mysig kväll. Lovar att hälsa till alla!

Sköt om dig nu och så hoppas i alla fall JAG att april snart kommer, så du kommer hem igen nån gång nu när det inte blev något besök uppe i Trysil.

Pussen!

2012-02-04 @ 06:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0