Alla dessa rubriker...suck...ja hej hej.

Såg ni Melodifestivalen i går?
Vad tyckte ni?
Jag tycker nog att det hittills varit ganska så tråkiga låtar, ingen som direkt har fastnat.
I går gick muntra Ulrik och David nånting vidare. Kul.
Har redan glömt hur deras låtar gick. Det glömde jag så fort dom slutade spelas.

I dag tänkte jag gå till Åhléns och försöka hitta en viss tränings-dvd som jag har sett på Åhléns vid jobbet.
En dvd med ett mindre smickrande namn kanske, men den heter fitmama.
Så i takt med att magen växer ska jag flytta soffbordet längre o längre bort och plåga grannarna som bor under oss, som kommer att undra om en flodhäst har flyttat in.
Men det finns ingen återvändo, jag har bestämt mig. Jag ska bli en fittmamma!



Resten av dagen kommer nog att bli ganska så händelselös. Väntar på att Jonas ska våga sig hem från landet igen och sen kommer kvällen och då kommer John Blund att hälla en hel säck med sand i ögonen på mig, och så sover jag tills det blir morgon.
I morgon ska jag till ett labb och lämna blodprov. Tur att man inte har nålskräck nu när det är så många tester som ska göras, känner mig lite som en labbråtta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0