Gravidmage

Eftersom jag inte kommer att vara nån vidare vacker syn i sommar (värre än nu alltså!) och konka runt likt en flodhäst, så lär jag ju inte om jag känner mig själv rätt vilja åka utomlands i sommar.
Så därför har vi nu bokat en resa till i april i stället, denna gången bär det iväg till Madeira.
Ska bli grymt skönt!
Så nu börjar nedräkningen från nu och ca 7 veckor framåt. :)
************************************************************
I går tog vi första bilden på magen.
Syns fortfarande inte så mycket när kläderna är i vägen, men magen har ändrat form och det putar lite där det inte putat förut. :)
Känns så otroligt häftigt nu när det börjar synas lite. Om ca 4 veckor kommer vi dessutom kunna känna hur fostret rör sig! Veckorna rusar på...
Bjuder på en bild på min tjockismage som jag är såå stolt över.
Magen vecka 15.

Kommentarer
Postat av: Kusin c

Åh va roligt! Man ser ju en liiiiten bula nu!=) Du får uppdatera med foton här eftersom vi inte ses så ofta så man får se magen växa ändå!=)

2012-02-28 @ 15:07:43
Postat av: Nina

Visst syns den nu? :)

Det kommer nog säkert foton i framtiden. :)

2012-02-28 @ 17:16:32
Postat av: carina

ja jagtycker att den syns! nu har det gått 2 veckor! nytt kort!=)

2012-03-11 @ 19:46:44
Postat av: Nina

Fixat! Bara för din skull. ;)

2012-03-12 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0