Håll tummarna!

Hela Sverige eller åtminstonde halva verkar ha fått en tillfällig hjärnblödning när de röstade fram Ranelid till final.
What the f*ck?!
Såg ni bidraget?
Jag visste inte hur jag skulle reagera men till slut kunde jag inte annat än skratta åt eländet.
Och särskilt gulligt var det ju när han pratade om kvinnan och kärlekens mirakel för att sen när DOM, (för dom var faktiskt två om bidraget) gått till final springer han i från stackars Sara Li och slår sig på bröstet framför journalisterna att han minsann vunnit och skiter TOTALT i henne. Blev några pinsamma minuter där...
Måste skaffa fram en skämskudde innan finalen brakar loss.
För tack vare idioterna som röstat på honom så måste man ju höra eländet en gång till.
*********************************************************************************************
I morgon ska Jonas och jag på KUB-undersökning.
Jag är så orolig redan inför morgondagen. En KUB-undersökning går till så att fostrets storlek och nackspalt (NUPP) mätes för att se om barnet riskerar att ha Downs syndrom. Så det är ett ultraljud dom kommer att göra och dumt nog kanske så är jag inte så orolig för att barnet ska ha själva sjukdomen, utan det jag går och oroar mig för är att hjärtat ska ha slutat slå och fostret inte lever längre. Skulle det ha hänt så skulle den sista biten kraft jag har kvar efter allt trist som hänt, försvinna. Då tänker jag inte ens försöka vara stark och komma på fötter ytterligare en gång.
Har kommit in i "spökveckor" där jag inte känner så mycket så därför känns det väldigt olustigt för jag känner knappt alls att jag är gravid. Skulle t.o.m önska att jag fick tillbaka mitt illamående och kunde få spy, för då skulle jag få ett bevis på att det fortfarande är någon där inne.
Klockan 16 i morgon ska vi dit, snälla håll tummarna för att allt går bra då!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch, kommer ihåg den där hemska känslan! =(. Det kommer att gå bra! Puss & Kram

2012-02-20 @ 18:00:59
Postat av: Ida

Håller tummarna massor!



Det är för övrigt vid sådana här tillfällen som Ranelidsspektaklet jag känner att det var rätt beslut att slänga ut tv:n för 8 år sen : )

2012-02-20 @ 19:57:40
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0