Heeeeelg!

Sitter hemma hos systeryster och knappar på telefonen. Sjusovarna har äntligen vaknat och snart ska det bli frukost.
Vi är lite rastlösa och är sugna på att hitta på något, men fattiglappar som vi är så har vi inte så mycket att välja bland.
I kväll blir det i alla fall Melodifestivalen, man vill inte missa när Björn Ranelid gör bort sig inför hela svenska folket.

I går när jag kom hem till syrrans kille så stod hela gänget där i hallen och det blev kramkalas, men sen blev det tyst och alla stod bara och tittade på mig. Jag undrade om det var magen dom var nyfikna på. "Jaaaa" sa dom och syrran sa att dom skulle lämna mig så jag fick plocka av mig i lugn o ro. Och barnen gick men syrran blev stående kvar och tittade, ha ha. Och på jobbet har en kollega redan börjat stryka mig över magen då och då när hon går förbi mig. Är inte van vid det här! Men det är väl bara att vänja sig antar jag. ;)
Nu ska vi äta frukost.
Tack för att du läste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0