Jodå så att....då vare freda igen dårå...

Jag tycks bara skriva inlägg på fredagar?
Kanske för att man då äntligen kan varva ner lite efter en hektisk vecka.
Den här veckan har varit så otroligt jobbig och det har varit såå långa dagar så den här helgen är så efterlängtad.
Har säkert skrivit om efterlängtade helger förut, men jag tar tillbaka det då för då har jag inte haft en aning om vad jag yrat om.
Jonas är ute och ölar med sina kompisar och ska i kväll till slut avslöja sin stora nyhet att han ska bli pappa.
Lär bli en del brölande och en massa öldrickande så jag håller mig här hemma på säkert avstånd.
Har ju förlorat min trogne "vän" sen barndomen som heter sockersug.
Det försvann i takt med att graviditetsveckorna gick, men lika bra det.
Så eftersom jag inte är sugen på varken godis eller chips så sitter jag här och rullar mina tummar.
Köttfärssåsen och spagettin har jag redan slukat (matlusten har dock ökat!) och det såg säkert inte vackert ut, men jag är ju själv nu som sagt så vem bryr sig? Jag kikade mot fönstret för att se om nån granne stod i fönstret i huset mittemot och såg chockat på mig, men jag tror jag klarade mig utan vittnen.
I morgon ska jag göra - ingenting
På söndag ska jag göra - ingenting.
Underbart!
Hoppas att ni får en härlig helg.
En bild från den lyckligaste dagen (hittills) i våra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0