Lördag!

Skickade efter lite kläder från H&M i början av veckan och fick meddelande i tisdags att mina kläder var på väg, men har jag fått några kläder? Näää...
Hade tänkt ha en blus på mig i kväll tillsammans med ett par nya byxor jag beställde.
I stället får jag väl ta mig till gallerian här i närheten och trängas med andra stockholmstjejer i klädhavet och försöka hitta något att ha på sig! Sist jag var i en galleria med Anna så sov jag ju i närmare tre timmar efteråt för att jag blev så slut, så det hade varit skönt att slippa...men lyxproblem jag vet, jag vet...ville bara gnälla lite. :)

I kväll då så är det dags att träffa tjejerna utanför restaurangen vid Sankt Eriksplan.
Ska bli kul att träffa alla igen!

Jonas klev i väg för ca en halvtimma sen med full utrustning och tung väska mot centralen där bussen som han bror redan hoppat på i Södertälje, kommer. Sen bär det i väg till Romme och jag tycker fortfarande att dom är galna. Särskilt med tanke på att dom tänker komma hem i kväll...20 mil dit och 20 mil hem igen i snorhalka för att åka skidor i 6 timmar i -15 graders kyla... förlåt men jag förstår det inte riktigt.
Därför kallar jag dom för galna.

För att jag inte ska smälla huvudet i bordet på restaurangen i kväll och somna av ren utmattning efter att ha vaknat tidigt på morgonen plus haft en mindre shoppingdag, så ska jag nog ta och försöka sova lite till nu. Om det går...

Tack för att ni läste och ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Viikkan

Haha! Ja, lite galna är dom! Men jag har gjort exakt samma sak:) Hah!

Hoppas ni hade en bra kväll på restaurangen! :P

Puss

2012-02-05 @ 12:36:37
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Fast det är ju en hiiiimla skillnad om man nu t.ex skulle åka till Ullared fram å tillbaka under en dag. Det är något helt annat och helt normalt. ;)

2012-02-08 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0