Finfrämmande

I dag får vi finfrämmande, syrran och hennes tjejer kommer och hälsar på oss.
Längtar så efter dom så det ska bli så mysigt att dom kommer. <3
Ska hämta dom på tågstationen om ett par timmar och sen när kramkalaset är klart ska jag tvinga med stackarna till Västberga och handla med mig inför helgen. Jonas har fått för sig att han är dödssjuk (lite snuvig) så han orkar inte handla och då kan jag ju inte tvinga stackarn att följa med när han sista dagar är räknade och allt.
Är jättesugen på Tacos men det hade syrran lagat i onsdags så jag får försöka tänka om.
Så nu måste jag skriva nota, ta ett tag med dammsugaren och plocka lite i köket innan dom kommer.
Ha en skön helg hörreni. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0