Fredag!

Fredag igen! Sitter och rastar mig på jobbet.
Vi har haft förskoleloppet idag så alla barnen fick ta med sig skidor, snowracer, pulka eller vad dom nu ville ha med och så var vi på golfbanan här i närheten och åkte. Efter halva tiden bjöds det på blåbärssoppa (precis som skidåkarna i Vasaloppet får) och kex, sen åkte vi lite till innan vi gick in och åt Kalles Kocks goda köttfärslimpa.
En riktigt bra dag har vi haft. :)

Förlåt, förlåt för att jag är så dålig på att skriva i bloggen, jag sover heeeeela kvällarna.
Är trött som bara den och är nog inte en särskilt rolig sambo till stackars Jonas just nu.
Men det finns en anledning.
Om jag säger såhär, lite töntigt men ändå:

Gissa vad jag har gemensamt med Beyoncé, Kronprinsessan och Hanna Graaf b.la?
Ja, det är inte mycket men en sak är det.... ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, fattar.... grattis... och förlåter dig för att jag fått vänta på nya inlägg, kollar ju varje dag typ!

2012-01-30 @ 09:43:05
Postat av: Vickan

Haha! Du är så söt Nina! :)

Puss på dig!

2012-01-31 @ 00:35:21
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack Ida! :)

2012-02-04 @ 06:52:03
Postat av: Nina

Ja du Victoria, du skulle bara veta hur mycket knasiga tankar som snurrar i huvudet på mig just nu. ;) T.ex vilka kändisar man får barn samma år som, hur intressant det sen EGENTLIGEN är förtäljer inte historien. :)

2012-02-04 @ 06:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0