Dagens komplimang...

Har fått en del böcker av BM som hon tycker är bra om man läser inför förlossningen, och där står det lite fint att när man passerat vecka 30 så kan man börja känna sig otymplig och stor.
Där står också lite tips till blivande pappan att han ska uppmuntra sin partner när det börjar bli jobbigt.
 
Jag börjar känna mig enorm nu och stod framför spegeln i morse och beklagade mig:
-Åh...titta så stor jag är...ser ju ut som en flodhäst redan och det är fortfarande nästan 2 månader kvar, sa jag och hoppades på lite uppmuntran.
Men i stället fick jag höra:
-Mmmm....det gör du. Och värre blir det.
Vad säger man?
Tack?
 
Han har förstått att man ska hålla med i de flesta fall när jag klagar på något, men här blev det lite fel.
Har gjort flera försök att få honom att läsa dessa böcker också men det har gått trögt på den fronten..men nu är det nog alarmerande här så man inte blir helt knäckt av alla gulliga kommentarer innan augusti kommit. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0