Flatenbadet och Hellasgården

Strålande sol i dag! Härligt!
Tog en lång sovmorgon efter att ha varit vaken mellan kl 5-7 pga toabesök, hunger och vild bebis.
När vi gjort oss i ordning så åkte vi till Flatenbadet och tog ett dopp i det (i mitt tycke) väldigt kalla vattnet.
Det var jag och en tantelanta i 60-års åldern som stod bredvid mig som också tvekade i det längsta, och vi pep väl varannan gång till varandra om hur kallt vattnet var. Men vi kom i båda två till slut.
 
Efter badet åkte Jonas o jag vidare till Hellasgården och tänkte äta vår mat som vi handlat.
Är inte så smidig så jag fixar att sitta på marken längre stunder längre. så vi letade upp en bänk med bord som blev perfekt. Där åt vi vår kycklig med baguette i ett nafs.
 
 
 
Nu i kväll har Jonas varit till baren (Mälarpaviljongen) i vanlig ordning och ölat med några kompisar, och jag har sovit ett par timmar och fått nån oförklarig smärta i ljumsken så jag kan knappt röra mig.
Härliga tider.
 
Just nu när jag är som tröttast och har som ondast överallt så vill folk ses en sista gång innan bebisen kommer
Det är ju alltid mysigt att träffa folk man gillar att umgås med, men just nu känns det som att jag helst bara vill ligga under täcket fram tills det är dags för förlossning.
Men så får man kanske inte göra? :)
En aktivitet under dagen och man är helt slut på kvällen...måtte dessa sista veckor gå fort så man snart kan få känna sig som människa igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0